Wednesday, April 25, 2012

P*skis #139

Jes!!! Flunssa alkaa olla voitettuna ja on aika taas laittaa eetteriin uutta P*skarteluhaastetta. Tällä kertaa haasteena on embossaus.


Omassa kortissani on embossattu valkoisella nuo kukkaset ja sitten "väritetty" kuva hieromalla musteita siihen. Värjättyjen kukkien päälle sitten vaan maskit ja vielä väriä pohjaan samalla metodilla.



Tässä kortissa oli käytössä sama tekniikka.




Näissä kahdessa viimeisessä taasen valkoisen embossauksen jälkeen olen värittänyt kuvat distresseillä ja siveltimellä.  Mä tykkäsin näiden teosta oikein kovasti, minkäslaisia embossattuja juttuja teiltä syntyy?


6 comments:

Henna said...

Tosi kauniita kaikki! Ihanan keväisiä!

Paula | Pammu said...

Ihanoita kortteja! Tykkään hirrrmusti tuosta värikkyydestä!
Ja sorppa, oon ihan unohtanut Saimonin... ;-)

Katjuska said...

Ihania kortteja, niin raikkaita!

Mulle tupsahti postissa aivan mahtiskiva ylläri :)))
Ja niin ihku korttikin, vähänkö olin hei iloinen! Kiitos miljoonasti, oot kyllä ihana !

Anniska said...

Kauniita kortteja! Varsinkin tuo vaaleanpuna-keltainen kortti on mieleen :---)

Sanna said...

kauniita! tykkään tosta ekasta kortista tosi paljon!

lehtipollo said...

Ihan mahtavia! Kauniit värit ja mustetaustat.